CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 13 March 2009

الف مليون ملياار مبروووووووووووك


معلش بوست استثنائي عشان لسه منزل بوست امبارح و مش بنزل بوستين ورا بعض كده بس زي م قولت ده بوست خاص واستثنائي 
انا لسه راجع من  اجمل حدث حصل في اخر خمس او ست سنين
حدث بجد كانه حصل ليا
النهارده كانت خطوبه واحد من اغلي واعز اصحابي عندي
كانت خطوبه صلاح او ابو صلاح زي م بيكتب في مدونته 
علي الدكتوره آيه صاحبه مدونه

الف مليون مليار مبروك لييكم انتوا الاتنين وربنا يتمم بخير و يجمعكم علي حبه و طاعته ورضاه
بجد اليوم كان جامد جدا قوي موت خالص طحن هبد رزع كسر فحت ردم هدم
ههههههههههههههههههههه
والله فرحة الشله كلها بصلاح كان كل واحد فينا هو اللي يوم خطوبته النهارده
مش عشان بس صاحبنا لا عشان شخصيه جميله تتحب مرحه وربنا كرمه بالانسانه اللي يستحقها زي م كرمها بيه  
انا استاذنت منه وقولتله هعمل بوست ليك افضحك فيه 
ههههههههههههههههههههههه
ومقدرتش انام الا لما اعمل البوست ده لان بجد ده احلي خبر سمعته و احلي حدث حضرته من سنين 
لا نجاح بقي ولا نتيجه ولا غيره احلي من الخبر ده النهارده
وعقبالكم كلكم ولا عزاء للعزاب
:D
انا مبعرفش اعمل بوستات تهنئه معلش يا صلاح اعذرني و كمان الفرحه مش مخلياني اقول حاجة غير اللي قولتهولك و اللي كتبته ده

مليون مبروك يا صلاح وربنا يرزقكم بالذريه الصالحه ان شاء الله 
:) 

12 comments:

محمد صلاح أبو الكشفي said...

الله يبارك فيك يا حبي
بتقول مابتعرفش تكتب بوستات تهنئة ؟
دي احسن تهنئة سمعتها اصلا

ماتتصورش كنت مبسوط قد ايه وانا شايفكم حواليا ...
عقبالك يارب قريب يا جاد ... لما تفرحنا كدة ...
ونفرح فيك ... قصدي نفرحلك :))

simply me said...

الف مبروك يا ابو صلاح
:)

والف مبروك للدكتوره ايه

ربنا يتمم بخير ان شاء الله

barbie girl said...

الف مبروووووووووووووك وربنا يجمع كل الاحبة سوا سوا ياااااااااااا رب

Semsema28 said...

مليووووووون مبروووووووك
الف مبروووووووووووك
انا بجد فرحانه اوى اوى
ربنا يتمههالكم ع خير يارب
مبروك يا دكتور صلاح...مبروك يا دكتورة ايه

ريهام العربي said...

خمستلاف مليون مبروك يا ابو صلاح ويا دكتوره آيه , يارب يتمملكم علي خير ونفرح بيكو وبعيالكو






و عقبال ما اشفكو محتاسين بيعيالكو

وبتغير البامبرز

(علي فكره الحوسه حاجه حلوه مش وحشه دي من سمات اول طفل ) 

تهنئه استثنائيه:D

أم فريده said...

الف مليون مبروك
طب مش تقولنا كنا جينا حضرنا الخطوبة انا عايزة الحاجة الساقعة

وادى زغروتة منى لولولى لولولى لولولى

وعقبالك ونيجى نبارك ليك انت شخصيا

بس ابقى اعزمنا

محمد صلاح أبو الكشفي said...

متهيألي في الحالة دي مفروض انا اللي ارد عالكومنتات مش جاد
:))

بندقة وباربي وسمسمة وريهام والزوجة العنيدة
ربنا يبارك فيكو كلكوا
ويارب اللي ماتجوزش فيكو يتجوز
واللي اتجوز يفرح باولاده ويجوزهم
ويصلح حالنا جميعا يارب

amraction said...

مبروك لابو صلاح وللدكتوره وربنا يتملهم على خير..
وعقبالك يا دكتره انت كمان :D

Mafrousa said...

مبروك الف مبروك

Dr Gad said...

شكرا يا جماعه علي التهنئه و عقبالكم كلكم و نشوف عيالكم كده مدونين حلوين

الف مبروك يا صلاح عاشر مره و رد ياعم براحتك انا وانت ايه يابني


اتنين طبعا :P

aya said...

حقيقي بجد انا اتبسطت جدا لما محمد قالي انك عامل لينا بوست اينعم انا له داخله لاني مش كنت عارفه بسبب النت بس بجد ميرسي جدا ليك وربنا يكرمك ويسعدك ويفرحك انت كمان زينا ويرزقك بالزوجه الصالحه الي تسعدك وتملي عليك حياتك
وبجد ميرسي ليكو والله يبارك فيكو كلكو وعقبالكم كلكم

Dr Gad said...

دكتوره ايه

صلاح ده اخويا الصوغير

مش صوغير قوي بس اهو صغير وخلاص ودي اقل حاجة نعملهالكم انتوا الاتنين :)